Loovust arendav kool I ja II
I osa 25.09. ja II osa (selgub 25.09) Tallinnas, Karjamaa 18.Aktiivselt kaasav koolitus koolijuhtidele aitab planeerida kooli arengut nii, et see toetaks õpetajate ja õpilaste loovust võimaldades neil paremini probleeme lahendada ja ennast teostada.
Loovus on Maailma Majandusfoorumi prognoosi järgi tähtsuselt kolmas oskus tulevases tööelus 2020. aastal. Osad uuemad mudelid panevad loovus ka lausa esimesele kohale. Praeguse kiire arengu tingimustes ei tea me, millised probleemid meid tulevikus ootavad. Uutele probleemidele ei saa läheneda vanade lahendustega. Loovus aitab leida uudseid sobivaid lahendusi ja inimestel elus hakkama saada. Koolitus keskendub loovale mõtlemisele ja tegutsemisele, mis on ainete ja valdkondade ülene..
Kõik inimesed sünnivad loovatena. Paraku süüdistatakse just haridust selles, et võime genereerida hulgaliselt ideid langeb täiskasvanuks saades 98%-lt 2% ni. Mis on siis hariduses sellist, mis väidetavalt loovust niimoodi pärsib, või peitub põhjusi ka mujal? Kuidas Sinu kool saaks tõhusalt õpetajate ja õpilaste loovuse arengut toetada? Oodatakse ju hariduselt seda, et valmistaksime oma lapsed parimal viisil tulevikus hakkama saamiseks ette.
Kool saab palju ära teha nii loovuse arendamisel, kui pärssimisel. Kindlasti soovid, et Sinu kool oleks nende hulgas, kes hoiab ja arendab koolipere ja õpilaste loovust, tagades sellega kõigile positiivseid kogemusi ja paremat hakkamasaamist.
I koolituspäev:
Maht: 7 atMaksumus: 65.00
Koolituse sisu:
Miks ei saa loovuseta tulevikus hakkama?
Millest räägitakse, kui räägitakse loovusest?
Kuidas areneb laste loovus?
Loovusblokid ja kuidas neid ületada?
Loovust toetav loov õpetaja ja tema mõju õppimisele
Loovust toetav vaimne ja füüsiline keskkond ja kuidas seda tagada?
Loovuse hoidmine ja kasvatamine
Loovust pärssivad tegurid
Väljundid:Kursuse järel õppija:
- teab loovuse erinevaid käsitlusviise ja komponente;
- analüüsib enda loovust;
- teab, kuidas areneb ja millest sõltub õpilaste loovus;
- evalveerib oma kooli keskkonda loovuse toetamise perspektiivist.
II koolituspäev:
Maht: 7 atMaksumus: 65.00
Koolituse sisu:
Kultuuri mõjud loovusele
Loovust toetav kool: mis see on ja kuidas selliseks saada?
Loovus üldpädevuste kontekstis
Loovust toetav aineõpe. kas kõikides ainetes saab loovust toetada?
Loovmõtlemist arendavad harjutused-loovpedagoogika kullafond.
Kunstid kui loovuse vundament
Loovuse analüüsimine ja hindamine
Väljundid:
- Kursuse järel õppija:
- Teab loovuse mõjutegureid;
- mõistab kooli rolli ja võimalusi loovuse arendamisel;
- rakendab divergentse mõtlemise harjutusi;
- teab loovuse hindamise ja/või tagasisidestamise viise;
- loob oma kooli tarbeks tegevuse kavandi: 3 sammu loovuse teel.